Nieuws

7 juni, 2015

Centralpoint.nl Central4Web schakelcentrum

De ontwikkelde applicatie bestaat uit twee modules:

  • Servermodule (welke alle acties automatisch uitvoert)
  • Cliëntmodule (waarmee de gebruiker handmatig acties kan uitvoeren)

De afleverinfo van de distri moet geautomatiseerd verwerkt worden. Dit gaat via een in te stellen interval plaatsvinden (2x per uur). Na het verwerken van de afleverinfo wordt gecontroleerd welke orders compleet zijn. Voor de complete orders wordt de email naar de klant verstuurd en wordt de factuuropdracht doorgezet naar Multivers. De orders welke nog niet compleet zijn wordt nog niks mee gedaan.

’s Ochtends (na het handmatig importeren van de afleverinfo) worden de deelleveringen als factuuropdrachten doorgezet naar Multivers (en dus ook de email naar de klant verzonden). Hierbij wordt gecontroleerd of een order daadwerkelijk in delen gefactureerd mag worden (bv. kabel, garantie). Mag dit niet dan wordt de factuuropdracht niet doorgezet naar Multivers. Dit gebeurt dan pas op het moment dat alle artikelen geleverd zijn.

Per order is het mogelijk om een deellevering uit te voeren door vanaf de orderkaart de factuuropdracht voor Multivers aan te maken.

De gebruiker heeft vanuit de maatwerksoftware toegang tot de klantenkaarten en orderkaarten. Op de debiteurenkaart kan met een druk op de knop de stamgegevens van de betreffende debiteur doorgezet worden naar Multivers.

Daarnaast biedt de maatsoftware de mogelijkheid om de afleverinfo te importeren en orders handmatig door te zetten naar Multivers.

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

Vragen? Neem contact met ons op!